سایت دانش آموختگان فردوسی
در شصتمين سالگرد تاسيس دانشگاه فردوسي مشهد بر آن شديم تا از اين طريق زمينه مشاركت هر چه بيشتر دانشآموختگان دانشگاه را فراهم آوريم.
دانشآموختگان اين دانشگاهِ بزرگ، در نقاط مختلف دنيا و در مراكز علمي و پژوهشي كوچك و بزرگ جهان مشغول كار و فعاليت هستند. بسياري از آنها در طول زندگي شغلي و تخصصي خود منشأ اثرات قابل توجهي بوده و هستند. هدف از راهاندازي اين سامانه، تحكيم روابط دوستانه دانشگاهي، تبادل اطلاعات علمي و فرهنگي، ارتقاي سطح آگاهي تخصصي و ارايه برخي خدمات و تسهيلات به بالغ بر هفتاد هزار دانش آموخته اين دانشگاه است. اميد است با گردهمايي دانش آموختگان اين دانشگاه بزرگ شرق كشور بتوان از استعدادها، توانمنديها و تجربيات ايشان در جهت اعتلاء و ارتقاء جايگاه دانشگاه بهره برد.
ولی متاسفانه کسی از همکلاسی های قدیم عضو نبود اگه شما فارغ التحصیل فردوسی هستید حتما به سایت سر بزنید و عضو شوید مطمئنا مرور خاطرات قدیم برای همه لذت بخش است مخصوصا دوران دانشگاه که بهترین دوران زندگی است
با سلام !من دبیر فیزیک شهرستان گنابادم که بعد از قبولی در آزمون فرهنگیان به شهر العین امارات آمده ام و تصمیم گرفته ام تا گوشه ای از خاطرات سفرم را بنویسم امیدوارم شما هم با نظرات سازنده تان یاریم کنید.