مدت زیادیه وبلاگم در انتظار آپدیت بود خوب این روزها مطلب جدیدی برای گفتن ندارم. هر روز درگیر تدریسم اونم تمام مدت فیزیک. دیگه خبری از زنگ تفریح های درس حرفه نیست. هر روز سروکارم با فرمول ها و مطالب دوست داشتنی فیزیکه. هر چند خودشون خیلی جذابند ولی آموزششون باعث دردسر و سردرده

مهر اومد و گذشت دو تا عید بزرگ داشتیم که همه این مناسبتا رو تبریک میگم هر چند یه مقدار دیره ولی اتفاقهای خوب هر چه مرور بشه خوشاینده.

در ماه مهر یه شورای دبیران داشتیم بعد یه مدت که هر ماه شورای دبیران روتینی داشتیم یه تنوع بود . خیلی تفاوت بین این جلسه و جلسه های شورای دبیران العین بود اما واقعا میتونم بگم باعث شد یادی از عزیزان همکار العین داشته باشم 

و بعد از مدتها دیدار همکاران قدیمی هم لذتبخش بود

و در آخر یک هدیه هم به دانش آموزان کلاس اول و دوم دبیرستان

آزمون فصل اول فیزیک2

http://narcisse.persiangig.com/document/%D8%A2%D8%B2%D9%85%D9%88%D9%86%20%D9%81%D8%B5%D9%841.pdf/download

 آزمون فصل اول فیزیک1

http://narcisse.persiangig.com/document/%D9%81%D8%B5%D9%841%20.pdf/download