مسابقات آزمایشگاه علوم راهنمایی
امروز مسابقات آزمایشگاه درس علوم راهنمایی در ابوظبی برگزار شد و من هم همراه بچه ها رفتم. از نتیجه مسابقات که فعلا خبری نیست ولی برای سرگرم شدن بچه ها یک سری مسابقه برگزار شد که خیلی مورد استقبال قرار گرفت مثل ساخت وسایل متحرک از وسایل دورریختنی و بچه های العین در این بخش درخشیدند و سوم راهنمایی پسر و دوم راهنمایی دختر اول شدند و به اندازه برنده شدن در مسابقه فرمول یک شادی کردند
ادامه نوشته
+ نوشته شده در شنبه سی و یکم فروردین ۱۳۹۲ ساعت 20:41 توسط رستگارپور
|



با سلام !من دبیر فیزیک شهرستان گنابادم که بعد از قبولی در آزمون فرهنگیان به شهر العین امارات آمده ام و تصمیم گرفته ام تا گوشه ای از خاطرات سفرم را بنویسم امیدوارم شما هم با نظرات سازنده تان یاریم کنید.