در 30 تیرماه 1348، نیل آرمسترانگ، فرمانده آپولو11 بر سطح ماه گام نهاد. این عکس به عنوان رد پای نخستین انسان بر سطحی غیر زمین برای همیشه در تاریخ باقی خواهد ماند.

این مطلب رو من از سایت خبرآنلاین گرفتم ولی درباره میزان درستیش نمی تونم نظر بدم چون بعد از نمایش تصاویر اولین گامهای انسان در ماه، شایعات زیادی در مورد صحیح نبودن این خبر و صحنه سازی های آمریکایی ها بیان شد خیلیا میگن با اون امکانات نمیشد بشری رو روی ماه پیاده کرد و یا به خاطر نبودن جو در ماه و اصابت شهاب سنگ های زیاد به سطح اون نمیشه کسی روی ماه قدم بزنه و دلایل دیگه که من نمی دونم حق با کیه و اصلا این شک ها صحیح هستند یا نه. به هر حال نیل آرمسترانگ درگذشت ولی نامش همیشه در تاریخ ثبت شد