این هم تصویری از آب نمای زیبای روبروی هتل

اگه عکسا تکراری به نظر میرسه تقصیر من نیست راستش با هر چرخش دوربین یه عکس گرفتم تا بتونم از بینش چند عکس رو انتخاب کنم

این برج ها هم روبروی هتل واقعند شهر ابوظبی از نظر برج سازی به پای دبی نمی رسه و ظاهرا حاکمان این امارت علاقه ای به ساختن این غول های آهن و سیمانی ندارند برای همین تو شهر العین که قسمتی از امارت ابوظبیه برج سازی ممنوعه

 

اطراف هتل رو فضای سبز و زیبایی فرا گرفته بود و هوای بهاری این فصل باعث می شد که همه چیز شسته شده در مه می درخشید (فعلا بهتره راجع به هوای اردیبهشت به بعدش فکر نکنیم) توی این عکسها ردپای مه به چشم میخوره رطوبت ابوظبی فوق العاده بالاست و با سرد شدن هوا همه جا رو مه می پوشونه

 

شاید یه تضاد آشکار توی این عکس دیده بشه ولی این دو روی یه سکه است تا زحمت کارگران هتل نباشه این زیبایی ها به وجود نمیاد و واقعا باید به اونها خسته نباشید گفت میشه بهشون پشت صحنه هتل هم گفت در پست بعدی راجع به داخل هتل می نویسم