شهر من گناباد
اینم شیرینی محلی گناباد که مخصوص ایام عیده و حتی عکسش هم بوی دم دمای عید و بهار میده
یکی از صنایع دستی گناباد سفالگریه


روستای تاریخی ریاب
منطقه خوش آب و هوای کاخک




روستای دیسفان


روستای خانیک




اوایل بهار دشت ها و کوههای اطراف شهر مملو از گلهای شقایق و لاله می شود البته این عکس از آرشیو عکسهایم است.

+ نوشته شده در پنجشنبه چهاردهم شهریور ۱۳۹۲ ساعت 10:22 توسط رستگارپور
|
با سلام !من دبیر فیزیک شهرستان گنابادم که بعد از قبولی در آزمون فرهنگیان به شهر العین امارات آمده ام و تصمیم گرفته ام تا گوشه ای از خاطرات سفرم را بنویسم امیدوارم شما هم با نظرات سازنده تان یاریم کنید.